Kalite Yönetim Sistemi;
Simsoft; modelleme ve simülasyon, savunma ve uzay, sanal eğitim, oyun teknolojileri ve bilgi teknolojileri alanlarında dünya standartlarında kaliteli ürün ve hizmetler sunmayı hedeflemiştir.
Kalite ve dayanıklılığı öncelikli değer kabul eden ürün ve hizmet anlayışına sahip olan Simsoft; benimsemiş olduğumuz kalite politikasını ulusal ve uluslararası geçerliliği olan kalite belgeleri ile tescillendirmiştir.
Simsoft,uygulamakta olduğu “Kalite Yönetim Sistemi”nde daha etkin bir süreç yaklaşımını hedeflemekte ve 16 Mayıs 2014 tarihinde gerçekleştirilen SCAMPI Class A değerlendirmesinde CMMI Olgunluk Seviyesi 3’te bulunduğu tescil edilmiştir.
Bununla beraber Simsoft, Kalite Yönetim Sistemini; ISO/IEC 12207 “Bilgi Teknolojisi Yazılım Ömür Çevrimi Süreçleri”, AQAP 2110 “Tasarım Geliştirme ve Üretim için NATO Kalite Güvence Gerekleri”, AQAP 160 “Yazılım için Ömür Devri Boyunca Birleştirilmiş NATO Kalite Gereksinimleri”, MIL-STD 498 “Yazılım Geliştirme ve Dokümantasyonu” ve MIL-STD 973 “Konfigürasyon Yönetimi” gereklerine uygun olarak kurmuştur.
Simsoft, ulusal ve uluslararası alanda vizyon, misyon, ilke ve değerlerimizi daha kısa sürede gerçekleştirmek amacıyla 12 Aralık 2006 tarihinde ISO 9001:2000 “Kalite Yönetim Sistemi” belgesini almıştır. Belge kapsamı Yazılım, Yazılım Geliştirme, Modelleme ve Simülasyon ve Oyun Teknolojilerini içermektedir.
Simsoft, “NATO Gizli” Gizlilik Dereceli Tesis Güvenlik Belgesi ve “Milli Gizli” Gizlilik Dereceli Tesis Güvenlik Belgesi’ne sahiptir.
Eksiksiz kalite anlayışını yönetim politikası ve stratejik bir değer olarak kabul eden Simsoft; Uluslararası Kalite Standartları çerçevesinde araştırma geliştirme odaklı çözümlerle müşterilerinin beklentilerini karşıladığından emin olacaktır.
Bu amaçla:
• Tüm kademelerde kalite politikası benimsenerek ve desteklenerek,
• Her ana birimin kalite standartları ve prosedürleri oluşturularak,
• Her birimde ve kademede risk ve fırsat yönetimi yapılarak,
• Stratejilerle uyumlu kalite hedefleri tespit edilerek ve sürekli gelişme önde tutularak,
• Çalışan memnuniyetine önem vererek ve hedeflere göre çalışanları ödüllendirerek,
• Her kademede eğitimler verilerek ve personelin bu eğitimlere katılımı desteklenerek,
çalışanların motivasyonu arttırılacak ve müşteri beklentilerinin ötesinde bir kalite standardı yakalanarak yüksek müşteri memnuniyeti sağlanacaktır.
Sertifikalarımız
ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi |
ISO 45001:2018 İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi |
ISO 50001:2018 Enerji Yönetim Sistemi |
ISO/IEC 27001:2013 Bilgi Güvenliği Yönetim |
ISO 26000:2013 Sosyal Sorumluluk Yönetim |
2014 - 3 TOBB-Tepav Türkiye'nin En Hızlı Büyüyen 100 Şirketi |
2019 - 3 TOBB-Tepav Türkiye'nin En Hızlı Büyüyen 100 Şirketi |
2020 - 3 TOBB-Tepav Türkiye'nin En Hızlı Büyüyen 100 Şirketi |
23 TOBB Ortak Eğitim Program Üyesi |
Defence Industry Exhibiyion Azerbaijan International |
ASELSAN Onaylı Yan Sanayi Firması |
IDEF'21 Katılım Sertifikası |
TİM Türkiye'nin 500 Büyük Hizmet İhracatçısı |
SCAMPI Class A V1.3 Level 3 |
Bilişim 500 Plus İlk Beşyüz Bilişim Şirketi |
ODTÜ Mimarlık Fakültesi Bilgi ve İletişim Derneği Burs Sertifikası |
TS EN ISO 9001 |
ASELSAN Onaylı Tasarım Alt Yüklenici Firma |
SCAMPI Class A V1.3 Level 3-2017 |
KADEX IV International Exhibition of Weapons Systems and Military Equipment |
SCAMPI Class A V1.3 Level 3 (English) |
ASELSAN Onaylı Tasarım Alt Yüklenici Firma |
MSB Onaylı Tedarikçi Belgesi |
NATO Tesisi Güvenlik Belgesi |
Türk Loydu Belgesi |